Benim Adım Hiç Kimse İndir – 1973 Türkçe Dublaj 1080p

Benim Adım Hiç Kimse 1080p Il mio nome e Nessuno Türkçe Altyazılı

Benim Adım Hiç Kimse İndir – 1973 Türkçe Dublaj 1080p
Benim Adım Hiç Kimse – Il mio nome e Nessuno
1080p kalitesinde indirip seyredeceğiniz. baş rolünü Terence Hill & Henry Fonda paylaştığı, yönetmenliğini Tonino Valerii üstlendiği, 7.5 ımdb puanına sahip, İtalyan yapımı 1973 yılında vizyona giren Western tarzı Komedi türündeki Spagetti filmde; son dönemlerini yaşayan Vahşi Batı’ da emekliye ayrılmak isteyen eski silahşor Jack Beauregard şöhret meraklısı düşmanları tarafından yok edilmek üzere her yerde aranılmaktadır. hiç kimse olarak bilinen Hill hayatının geri kalan günlerini huzur içinde geçirmek üzere emekli silahşor’e reddedemeyeceği bir teklif yapar. İyi Seyirler

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski