Bana Trinity Derler İndir (Trinita) 1970 Türkçe Dublaj 1080p

Bana Trinity Derler 1080p Lo chiamvano Trinita 1970 Trinita Türkçe Altyazılı

Bana Trinity Derler İndir (Trinita) 1970 Türkçe Dublaj 1080p
Bana Trinity Derler – Trinita – Lo chiamvano Trinita
İtalya yapımı, 7. 5 ımdb puanına sahip 1970 yılında vizyona giren, Western tarzı Komedi türündeki yapıtı 1080p kalitesinde indirip seyredebilirsiniz. İyi Seyirler
serseri bir Silahşor kardeşinin şerif olduğu kasabaya ziyarete uğrar. ancak kardeşi gerçekte kasaba şerifini yaralamış onu ölüme terk ederek yerine geçmiş bir Soyguncudur. yolları yıllar sonra bu kasabada kesişen Trinita kardeşlerden şerifin sahte olduğu açığa çıkınca ikisi eski günlerine geri dönerek. halka zulmeden binbaşıya karşı Mormon çalışanlarına yardım eder.

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski